.:: Kami geng errrr....comel? ::.

Assalamualaikum w.b.t.


Olla myamor. Betul ke? Tak kesah la. Asal paham ye dak? Hehe. Hai hai. Lama dh mengupdate blog ni. Masa terhad sgt. Sooooo many things to do. Alhamdulillah. Banyak dah settle. 2 report dh selamat hantar, 1 final paper and a few correction for my final year project before hardbound it. And, dah nak habis dah last sem kat UMP. *nangis*

Nak citer sikit pasal Final Year Project meh. Giler nervous baq hang! Tau dak rasa cm nk gugur jantung masa present aritu. Yo! I dpt panel antarabangsa ok. So tak bleh la nak ckp melayu. Tapi wondering jugak kalau dia paham english aku yg terabur mcm kacang jatuh ke lantai. Haha. Tapi alhamdulillah, Allah permudahkan, Allah tolong, maknanya aku dpt present dgn baik (penilaian diri sendiri la, org lain punye tak tau) without any dup dap in my heart, giler tenang tp aku tersasul jugak la sbb nak kejar masa punye pasal. 15 minit je kot. Mak Jemah ni kalau dah membebel, 15 minit tu cm angin lalu je. Muntah? Boleh tekan new tab kat atas tu. Hahaha. Tak la. Slide aku byk kot. Gedik ayam nak letak bebyk sape suruh. Eh masa buat slide tu kan, trase mcm de je tak cukup tau tak. Lastly, end up with total 48 slides + 2 pdf. Papepun, terima kasih supervisor, lecturer, panel and kawan2 yg bg semangat. May Allah bless you, always!

Turtle tu la peneman sampai akhir. Hehe

So alhamdulillah. Habis chapter PSM. Almost 4 years dah kat UMP. Eh nak habis? Sekejap je masa berlalu. Sepanjang 4 tahun kat U ni kan, aku de geng. Geng aku ni semua cecomel. 4 orang. Kecuali la sorang ni, lehan. 


Kitorang jarang giler amik gambar sesama. Banyak spend masa tp tak teringat pun kamera even kamera handphone! Tu buktinya kami seronok smpi tak ingat pun nak simpan kenangan. Ni pun masa g buat site visit aritu. Kena amik gmbar sbb nk letak dlm report.Takpe. Dalam hati full kot. *muntah* 
Lehan, Nor and Nabil.
Diorang ni adalah manusia paling comel, paling cute, paling baik pernah aku jumpa. Tapi bila memasing dah start membebel, biasanya nabil la jadi pendiam. Terima je bebelan kitorng. Actually aku pun tak tau cmne nabil ni termasuk dlm geng ni sbb mesti mcm....pelik? ye la, yg lelain tu semua perempuan kot. Tapi nabil kira mcm hero kitorng la. Dia la penyelamat kitorang lelagi tang-tang benda yg kita tak tau. Kira mcm doraemon la. Hahaha. Tapi dia ni kalau dh smpi tahap kemalasan dia, aish, ular sawa pun kalah. Tp dia pandai masak kot! Tp dlm masa dekat 4 tahun ni kan, dia penah bg kitorng rasa masakan dia sekali je. Ketupat dgn rendang aritu. Eh tu mak dia ke dia erk? Lupa. Hehe. Eh tak, sekali dengan cocktail masa buat makan2 aritu. Tak tau la kalau masa bbq kelas dia masak.

Yg kedua comel tu, Nor. Ini lagi la. Nampak tenang. Korang tak dgr dia membebel. Kalah Mak Eton wei. Haha. Dia ni selalu gak nasihat kitorng. Ye r. Kitorng ni giler tak matang kot. Lelagi aku. Kalau dh keluar perangai senteng tu, adoyai. Nor ni gak mcm informer r kat kitorng. Aku tak tau r dia ni ada satelit ke ape. Semua benda dia tau. Tapi aku tak boleh lupa, dia masak kek keras pastu bg itik makan. First time aku dgr itik makan kek. Hahahahaha. Tapi sekarang dia dh expert masak memasak ni. Yela, tggu orang Penang. Dia ni kan tak pernah menangis depan aku. Tapi aku tau dia nangis. Nak main sorok-sorok dekat bantal konon! Aku nampak ok? Hahaha. Nor ni pun boleh dikata sbg reminder. Kerja tak siap lagi, dia remind. Esok test, dia remind. Tapi dia memang tak payah remind aku bab makan sbb aku dh de reminder sendiri. Reminder aku pulak sentiasa berbunyi sbb tu aku sentiasa makan. Hewhewhew

Si lehan ni pulak, dia punye air mata mcm air sungai. Cepat giler mengalir. Risau jugak aku kang kot kot tahun depan kurang pulak air mata budak ni. Haha. Aku paling kalah kalau dia merengek dgn aku. Aku terus kata, ok. Dia ni nampak sopan tp ganas kot! Nampak je kurus cm tu, sekali dia marah, mcm puting beliung lalu sebelah. Selalu mintak coklat. Buat gaya comel mcm adik2 aku selalu mintak jajan kat aku bila aku g kedai. Hehehehe. Dia la orang paling rajin seru aku dekat twitter. Rindu. Mcm bercinta haaa. Lehan ni hati dia lembut, paham orang. Dia pandai buat kek muffin tp aku tau la rahsia dia pakai tepung segera! haha. Dia ajar aku main cafeland, ajar aku pakai toner, pakai mask. Haha. Dia ni sepesen dgn nor. Reminder dgn informer. Aku dgn nabil jadi listener and understandner. Ada ke? Tak kesah la.


 Nak g sendiri, tak mampu. Kongsi duit 4 orang, beli sesama, makan sesama, kenyang sesama. Hoho!


 Oh tu Bieya. Classmate kami.

 Ni masa buat lab. Siap jugak mende alah ni. Huhu



Diorang peneman aku masa susah senang dekat UMP ni. Aku tak lupa nabil cakap aku bukan perempuan sbb ganas. Aku selalu sepak kaki dia. Ampun nabil! Haha. Nor selalu ckp aku nenek, sbb aku paling kuat membebel. Lehan pun panggil aku nenek jugak. Aku cop nabil romeo ump, nor mak cik, lehan, si gangster.

Thanks korang sebab sentiasa dgn aku. Mintak maaf kalau de salah ckp, salah perbuatan. Maaf, cuba jadi sopan santun sikit pasni. We're fight. Selisih pendapat. Gaduh bab makanan. Saling marah-memarahi. Semua semua la. But our bond are tighten by these things. Normal. Friends can be stranger sometimes. But they're human too. Kesilapan, normal. Semoga ukhuwah kekal. 


Last but not least, aku sayang korang 1 2 3 7 8 10........jari tak cukup. Muehehehe :D

Comments

Popular Posts