.:: Selamat Hari Lahir Siti Nor ::.

Assalamualaikum..
Nak wish birthday someone special ni..hehe

Budak comel ni..
Nama dia Siti Nor Bt Ya..
Sebenarnya burthday dia 25 May 2012..
Tapi mengalami kekangan masa..
Maaf ye nor..lambt ckit..hehe
Bestfriend sy..
Dia dah macam pakwe sy..
Asyik berkepit dengan dia je..hehe



Walaupun kami selalu bergaduh..
Walaupun kami selalu bertengkar..
Walaupun kami selalu berselisih pendapat..
Tapi dia tetap dalam hati dan ingatan saya..
Dia sangat baik..
Walaupun kadang-kadang mulut dia mcm burung murai..hehe..
Dia seorang yg sgt kuat dan tabah..
Tapi dia suka merungut..haha..
Dia comel sangat..

"Nor,selamat hari lahir..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..maaf lambat..aku sayang sangat kat kau..stay cute and smile always..terima kasih sbb sudi jd kwn aku..insyaAllah semoga dipertemukan jodoh dengan imam yang akan bawa kau ke syurga..aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kau..terima kasih for everything..and also sorry for everything..sudah tua rupanya moyang ni..ekekeke.. :D "


Terlalu banyak kenangan sy dgn dia..
Menangis sama-sama..
Ketawa sama-sama..
Marah sama-sama..
Semua sama-sama..
Sy akan sgt rindukan dia bila kami dah grad nt..
Sy sayang sgt dekat dia..
Kalau sy marah dekat dia pun..
Ia takkan lama..
Saya tak mampu nak marah kat dia lama-lama..
Tak sampai hati..hehe..
Pape pun yg penting..
Dia dah janji dekat sy..
Kek dia kawin nt, dia nak bg sy..
hahaha..
Nor, aku tuntut tau!!
Selamat Hari Lahir Siti Nor Bt Ya @ Budak Comel :)



Comments

Post a Comment

Popular Posts