Jemputan Nasi Minyak

Salam Alaykum.

Yeeeehhaaaa. Harini offday! Yezza!
Happy la oi. Cuti kot. Haha. Aku dah lama kan tak menghapdet blog ni kan, terasa bersawang sawangan, habuk habukan. Most of the time, aku lupa aku ada blog. Haha. Busy sikett.

So, what I have done lately ni? Kerja la oi. Haha. Alhamdulillah. Kerja dan kerja dan kerja. So, ape nak celoteh arini? Aku sebenarnye random je update blog ni. Ehehe.

Bila dah habis belajar, aku punye aktiviti ialah attending kerja kawin kawan kawan sedara mara semua. Serius, masa belajar dulu aku kureng minat sikit bab bab g kerja kawin ni. Pergilah jgk tp tak se excited skrg. Haha.

Kenapa? Sbb ibu selalu ckp mcm ni. "Kalau kau tak g kenduri orang, nanti orang tak dtg kenduri kau." Haru betul ayat dia. So, aku pun menggagahkan diri pergi majlis. Tp kebanyakan gambar yg aku snap ialah gambar aku sendiri instead of gambar pengantin. Pengantin kan busy, kan pengantin kan? Haha.

Gegurls kalau g majlis, diorang akan observe, door gift, make up, baju pengantin, pelamin. Tp aku observe makanan. Haha. Ofkos la kan. Dah pergi majlis tu masa lunch, aku observe makan je la. *flip tudung*

Maap le sbb ni first time aku hapdet blog kat phone jdnye aku tak brape nak pandai sgt la godehnye. Haha.

For those who will get married soon, invite me pleaseeeee. Tak malu betul aku ni. Haha

Kpd kawan kawan yg dh mendirikan rumah tangga, semoga Allah bagi kekuatan untuk korang tempuh segala onak duri hujan panas ombak semua, I mean ujian, hehe. A marriage is not only about happily ever after, it is about tanggungjawab dan amanah.

Bye.

Comments

Popular Posts