.:: A short story ::.

Assalamualaikum w.b.t

Wink wink wink. Ok aku dah lama menghilangkan diri.
Bukan tak nak update, takde masa.
Alhamdulillah sihat. Alhamdulillah dah masuk 2 bulan ++ praktikal kat sini. Shah Alam.
Well, my life getting better here. Alhamdulillah dapat housemate, roomate yg asalnya classmate.
And still, I am the youngest. Hihi.

Ok rindu. Rindu pada semua. Classmates, roomates, erm..soulmate? Haha
Rindu teramat pada siblings. Persis.
People will know how to appreciate others just when they leaved.
Waaa..nangis!



Dear friends, its ok for us to leave. It is another stage of life.
Just. Let the moments stay. Let our friendship last forever.

Sorry atas keganasan yang aku dah buat.


Ni lagi aku rindu. Geng senget 7. Waahahaha.
Ni buat aku nak nangis guling-guling.

Tapi aku tahu. Allah dah tetapkan pertemuan dan perpisahan.
And let yourself be with different people.
Because it will define the another you.
Lain orang, lain cara dan lain cara kau nak tangani.

Aku tahu ada hikmah. 
Setiap kenangan tercipta antara aku dengan mereka, Allah dah selitkan pengajaran.

Semoga Allah jaga kau semua.
Semoga Allah lindungi kau semua.

Ok dah. Esok-esok aku sambung. Bye.

Haruslah ada aku walaupun seketul dua. Haha

Single la. Kot. Hehe




Comments

Popular Posts